قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین به تشریح ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده کشور پرداخت.

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور اظهار کرد: انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قطعا مختصات خاص خود را دارد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که رئیس‌جمهور آینده این است که  باید منش و اخلاقی مانند آقای رئیسی داشته باشد، چرا که مردم توقع دارند رئیس دولت بعدی هم مردمی و خستگی‌ناپذیر و دلسوز باشد.

خجسته‌پور تاکید کرد: ما برای اداره مسیر سیاسی کشور ملزم به انجام و بهبود موضوعات مهمی هستیم که یکی از آنها معیشت مردم است، بنابراین فردی که سکاندار دولت می‌شود باید برنامه و تدبیر لازم را برای حل مشکلات اقتصادی داشته بود.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد: رئیس‌جمهور باید دارای مقبولیت لازم در حوزه سیاست خارجی باشد، چرا که رئیس‌جمهور شهید و امیرعبداللهیان توانستند سیاست‌گذاری‌های کلان نظام را در این زمینه پیاده کنند و روابط ما با کشورهای همسایه را بهبود بخشیدند.

وی با اشاره به نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات گفت: فرصت زیادی تا هشتم تیرماه باقی نمانده است، بنابراین همه ارکان و جریان‌های سیاسی باید تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور متمرکز کنند و گزینه های مطلوب را به جامعه معرفی کنند.

خجسته‌پور متذکر شد: احزاب با بدنه اجرایی کشور و مردم ارتباط دارند، بنابراین می‌توانند نقش پررنگی در انتخابات داشته باشند و امیدواریم فضای موجود به نفع و مصلحت مردم رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
شهرداری قرعه کشی های 100 میلیون تومانی و 50 میلیون تومانی پرداخت عوارض ساختمان را بر گزار نکرده 2 عید قربان و غدیر در پیش است اگر قرعه کشی نکند زاکانی با کاندید شدن خدا حافظی کند مردم را هم میاوریم جلوی شهرداری ها در تهران ........
آخرین اخبار