مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل از آزادی ۶۶ زندانی با حمایت انجمن حمایت از زندانیان اردبیل خبر داد.

شهرام دهقانی گفت: پارسال موفق شدیم از جمع ۷۳۱ خانواده زیرپوشش انجمن در اردبیل، ۱۶۰ نفر را برای حرفه‌آموزی به دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط معرفی کنیم.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل افزود: ۳۳۰ مورد خدمات بهداشتی، درمانی و ۱۹۰ مورد پرداخت هزینه ایاب و ذهاب مددجویان را شاهد بودیم و در کنار آن ۳۲۵ مورد پرداخت هزینه آب، برق و گاز مددجویان انجام شده است.
او به آزادی زندانیان به همت انجمن در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۶۶ نفر از این زندانیان از حبس آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
دهقانی از تهیه و تحویل لوازم‌التحریر فرزندان این خانواده‌ها به تعداد ۴۶۰ مورد و تهیه ۷۰۰ دست لباس و البسه نو و توزیع آن در بین این خانواده‌ها خبر داد و افزود: تهیه جهیزیه برای فرزندان زیرپوشش به تعداد ۶۵ مورد انجام شده و سبد کالای توزیع شده نیز بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.
او در ادامه تصریح کرد: این انجمن با هدف اشتغال ۲۲۰ نفر آموزش مهارتی را در نظر گرفته و در کنار آن برای ۶۳۰ نفر آموزش مهارت‌های زندگی اجرایی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل از پرداخت اجاره منزل ۲۱۴ مورد از مددجویان زیرپوشش انجمن خبر داد و گفت: ۹۰ مورد تهیه لوازم خانگی و ۱۳۵ مورد اهدای کارت هدیه را در بین مددجویان زیرپوشش شاهد بودیم.
دهقانی به برگزاری جشن نسیم مهر همزمان با روز حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و افزود: این انجمن مجموعه خیریه عام‌المنفعه است که بدون بهره‌مندی از منابع دولتی سعی می‌کند با همراهی خیران و گروه‌های مختلف مردم حمایت خود را از خانواده‌های زندانیان انجام دهد.
او در ادامه گفت: تلاش مؤثری را در سال‌های اخیر انجام دادیم تا ۷۳۱ خانوار زیرپوشش انجمن در اردبیل بتوانند از خدمات مناسب و مطلوب بهره‌مند شوند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل به برگزاری جشن نسیم مهر با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و افزود: این کمک‌های جمع‌آوری شده در حوزه‌های مختلف به نفع این خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.