مدیر پروژه خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: با توجه به درخواست بالای ثبت‌نام خودرو‌های برقی در سامانه، این طرح از طریق قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

کریمی سنجری، مدیر پروژه خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از خودرو‌های برقی شد به طوری که بیش از ۱۴۰ هزار نفر ثبت نام داشتند.

او افزود: تا پایان خرداد ماه تعداد خودرو‌های برقی ما به ۸ هزار دستگاه می‌رسد به طوری که طی یک ماه آینده باز هم خودرو‌های برقی وارد کشور می‌شود و در حال حاضر خودرو‌های در دسترس در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کریمی سنجری افزود: از فردا هم تمامی حساب‌های وکالتی آزاد می‌شود ولی به خاطر تعداد بالای ثبت نام متقاضیان این خودرو‌ها را مجبوریم از طریق قرعه کشی واگذار کنیم.  

او بیان کرد: ما متاسفانه با توجه به در خواست و ثبت نام بالا مجبور به قرعه کشی هستیم. همچنین با سود در نظر گرفته شده قیمت برخی از خودرو‌ها از یک  تا ۳ میلیارد می‌باشد که تنوع رنگی هم در این خودرو‌ها بالاست.

خبرنگار: رضا زارع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
مسولین باید خودروهای کم مصرف،هیبریدی،برقی،بنزینی بامصرف زیر چهارلیتر در صدکیلومتر بصورت میلیونی و بدون تعرفه برای عموم مردم ایران آزاد کنند و به این انحصار و گرانفروشی دههابرابری شرکتهای حلبی داخلی که سالانه دهها هزار نفر کشته و معلول برجای می‌گذارد پایان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
یعنی چی؟
کمبود برق داریم ما. تابستان پارسال برق شهرها به نوبت ساعتی قطع می شد. ادارات پرمصرف برق بی ملاحظه تعطیل می شدند، یعنی چی می خواهید اتومبیل برقی بیاورید؟!
این کارها فقط برای تخصیص بودجه است تا یک عده ای پولهای عیاشی یشان را دربیاورند والا قبل از آوردن اتومبیل برقی اول حداقل باید چند نیروگاه برق جدید درست کرده باشید یا لااقل برق کشور را بدون قطعی به خوبی مدیریت کرده باشید. هر اتومببل حتی خیلی بیشتر از یک خانه برق برای حرکت نیاز دارد. کسانی که تصمیم گیر این کارند خائن به کشور و مردم اند.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۰:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
لطفا ساعت برگزاری مراسم قرعه کشی را اعلام بفرمائید. آیا پخش مراسم برای عموم وجود دارد؟
آخرین اخبار