آیت الله اعرافی گفت: شرایط کنونی جامعه نباید سبب ایجاد خلل و رخوت در نظام آموزش و پرورش شود.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در جلسه شورای آموزش و پرورش میبد گفت: دستگاه‌های اداری ما باید هوشمندانه و به گونه ایی حرکت کنند که تلاطم‌ها و اضطراب‌های پدید آمده جبران شود. بر این اساس نباید هیچ خلل و رخوتی در کشور به ویژه در نظام آموزش و پروش حاکم شود.

وی همت بلند مدیران و معلمان و کل سیستم اداری کشور را در عبور از این مقطع حساس مهم خواند و افزود: در شرایط آتی که دولت و وزیران جابه جا خواهند شد و کار اجرایی و بخش‌های مختلف هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، باید تلاش کنیم آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

امام جمعه میبد با اشاره به مباحث فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش تصریح کرد: در یک جلسه ویژه تابستانی باید مباحث آسیب‌های دانش آموزی به دقت بررسی و نسبت به کاهش آسیب‌ها و ارتقای فرهنگی اقدام شود.

اعرافی ادامه داد: آموزش و پرورش باید با نقشه راه تربیتی، علمی و فرهنگی قوی و جدی، مراقبت لازم را برای هدایت بهتر در این زمینه ترسیم کند.

وی با اشاره به اینکه دست نیاز آموزش و پرورش به سوی مردم خصوصا خیرین دراز است، اظهار داشت: از خیرین اصحاب صنعت و تجارت و بازار می‌خواهیم با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و نیاز‌های حادی که در این زمینه احساس می‌شود، همکاری خود را افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.