حضور تاجران و سرمایه گذاران افغانستانی در نمایشگاه بین المللی ایران هلث

مدیرعامل صندوق تجهیزات پزشکی ایران گفت امسال حدود ۵۰ تاجر و سرمایه گذار از افغانستان برای شرکت در این گفتگوهای دوجانبه شرکت کردند.

در حاشیه نمایشگاه بین المللی امسال «ایران هلث» در حوزه تجهیزات پزشکی در تهران، یک رویداد دیگر برگزار شد، نشست های گفتگوی دوجانبه با حضور تاجران و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف از جمله افغانستان با شرکت‌های بزرگ سازنده تجهیزات پزشکی در جمهوری اسلامی ایران بود. 

به گفته مدیرعامل صندوق تجهیزات پزشکی ایران، به عنوان متولی بخش بین الملل این نمایشگاه، امسال حدود ۵۰ تاجر و سرمایه گذار از افغانستان برای شرکت در این گفتگوهای دوجانبه شرکت کردند.

حسین سلمانی، مدیرعامل صندوق تجهیزات پزشکی ایران گفت: که این صندوق و شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی در ایران آماده هرگونه همکاری با شرکت های افغانستانی، از صادرات این تجهیزات تا تکنولوژی ساخت آنها است.

پیش از این نیز سید حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این کشور برای صادرات محصولات با کیفیت و همچنین تکنولوژی این کشور در حوزه های تجهیزات پزشکی و دارو به افغانستان خبر داده و از تاجران افغانستانی خواسته بود که از نزدیک تازه ترین دست آوردهای ایران در این حوزه ها را در نمایشگاه «ایران هلث» در تهران ببینند.

نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث» با عرضه بیش از ۶۰۰ محصول در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از روز شنبه، ۲۹ ثور/ اردیبهشت در تهران با حضور ۷۰۰ شرکت آغاز به کار کرد و به مدت ۴ روز، به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این حوزه پرداخت. این نمایشگاه امسال به همت پارک علم و فناوری پردیس تهران برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار