نخبگان و سایر افراد دخیل در امور کشور باید ویژگی‌های مدیریتی شهید جمهور را به عنوان الگوی مدیریت تراز در نظر بگیرند.

صلاحی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه سید محرومان صدا و سیما استان گفت: در تشییع پیکر رئیس جمهور در خراسان جنوبی فضایی معنوی و پر از صمیمیت و همراه با غم و اندوه در چهره مردم ایجاد شد؛ در صورتی که در کل جهان افراد سیاسی دو جبهه موافق و مخالف دارند، اما در تشییع پیکر آیت الله رئیسی تمام افراد از هر قشر و پوششی حتی افرادی که به گفته خودشان به ایشان رأی نداده بودند برای ادای دین و طلب حلالیت آمدند.

او افزود: در زمان تشییع پیکر احساس می‌کردیم که در خیل عظیم رزمندگان عملیات بیت المقدس و در مسیر پیروزی هستیم، اما داغ بزرگ از دست دادن روی دل‌هایمان است، اما به گفته رهبر انقلاب ملت بزرگ ایران از دل تهدید‌ها ایجاد فرصت می‌کنند و از این ماجرای شهادت خادم جمهور هم تولید فرصت کرده و ایشان را الگویی برای خدمت در نظر می گیریم.

صلاحی بیان کرد: ایشان فردی اخلاق مدار و با اخلاص بودند که در جهت رضای خدا به خدمت برای مردم می‌پرداختند که از ابتدای انقلاب تاکنون بعضی از افراد به خطا رفتند، اما اگر همه دست به دست هم داده و در طی این سال‌ها همچون شیوه‌های مدیریتی شهید جمهور عمل می‌کردند می‌توانستیم اسلام را به سراسر عالم برسانیم.


بیشتر بخوانید


کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: تمام افراد دخیل در کشور و نخبگان می‌بایست شیوه‌های عملکردی و مدیریتی شهید جمهور را به عنوان الگوی مدیریت تراز در نظر بگیرند.

او عنوان کرد: تنها ایرادی که به سیستم مدیریتی شهید جمهور می‌توانستیم بگیریم این بود که تمام وقت در حال انجام خدمت به مردم بودند، اما رسانه ضعیفی داشته و نتوانستند اقدامات خود را درست و به میزانی که کار انجام می‌دهند به سمع مردم برسانند، زیرا اعتقاد داشتند که باید زمانی که صرف رسانه‌ای کردن خدمات می‌شود را برای خدمت به مردم در جای دیگر از این کشور صرف کنند.

صلاحی تصریح کرد: در زمان مدیریتی ایشان اگر همه دست به دست هم می‌دادند و نگاه حکمرانی دینی ایشان را منعکس کرده و شاهد رشد رسانه‌ای قوی‌تری می‌بودیم دشمن هیچ راهی برای جولان دادن در فضای رسانه‌ای نداشت و عملکرد‌های ایشان خود پاسخی به فتنه افکنی‌های دشمن و دروغ پراکنی‌های آنها بود در صورتی که شهید جمهور در طی این سه سال مجاهدت خاموش داشتند و کار را فقط برای رضای خدا و رضایت مردم انجام می‌دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.