امام جمعه موقت اصفهان گفت: رئیس جمهور شهید تمام هدفش ارادت به مردم وکاهش مشکلات وجلب رضایت مردم بود.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمنیی (ره) گفت: آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد و از روز اول خدمت خود به فکر رضایت مردم بود و در این مسیر ناسپاسی‌ها او را از حرکت خود مأیوس نکرد.


حجت‌الاسلام سید احمد محمودی افزود: ترمیم روابط خارجی با برخی از کشورها، تلاش برای وحدت جهان اسلام، دفاع جانانه از قرآن و مردم مظلوم غزه گوشه‌ای از فعالیت‌های جهادی شهید آیت‌الله رئیسی بود.


خطیب جمعه اصفهان گفت: شخصیت رئیس جمهور شهید در تراز انقلاب بود، همانطور که در رهبر معظم انقلاب به ایشان لقب خادم‌الرضا (ع)، عزیز، مردمی، فداکار، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، خدمتگزار و مخلص دادند.


حجت‌الاسلام سید احمد محمودی تاکید کرد: در مناظره‌های ریاست جمهوری او شخصیتی بود که اخلاق و سیاست را حفظ کرد، او در ۳۳ ماه خدمت خود ۴۷ سفر استانی به سراسر کشور داشت، همچنین در این مدت دستاورد‌ها و سفر‌های بین‌المللی فراوانی داشت و سیاست آیت‌الله رئیسی عین دیانتش بود.


حجت الاسلام سید احمد محمودی افزود: ایشان محبوب ملت‌ها و محترم دولت‌ها بود و این موضوع را می‌توان در احترام مقامات کشور‌های جهانی نسبت به شهادت ایشان دید.


امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهدای خدمت ذخیره‌های انقلاب بودند که به میدان آمدند، در این راستا باید خدمت آنها را پاس بداریم، همانطوری که در مراسم تشییع پیکر شهدا میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف برای بدرقه آمده بودند.


حجت الاسلام سید احمد محمودی افزود: برای رسیدن به رضایت الهی باید تقوای الهی پیشه کنیم و در این راستا تقوای الهی تنها با اطلاعت از دستورات خداوند و پیامبر (ص) تحقق خواهد یافت، خداوند در قرآن کریم تاکید دارد که تقوا پیشه کنید و از پیامبر (ع) و دستورات الهی پیروی کنید؛ حضرت علی (ع) می‌فرمایند خشنودی خداوند جز با اطاعتش به دست نمی‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار