حجت‌الاسلام حسینی گفت: در انتخابات پیش رو باید با بصیرت و کیاست، کسی را انتخاب کرد که تفکر و راه رئیسی‌ها ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: ما یکی از بهترین‌ها را از دست دادیم و رهبر معظم انقلاب فرمود ملت ایران خدمتگزاری صمیمی و مخلص را از دست داد و خستگی نمی‌شناخت. 

او افزود: او هم به کشور، هم به مردم و هم به اسلام خدمت کرد و اقتداری را در این سه سال ایجاد کرد که همه نگاه‌ها معطوف ایران اسلامی است و همین خدمت او باعث این تشییع باشکوه شد. 

حسینی بیان کرد: دشمن مثل همیشه در حال تلاش است که ضربه بزند و در ذهن جوانان ما مطالبی خلاف واقع را القا کند و اکنون آنها می‌گویند هیچکسی دیگر مثل رئیسی نمی‌شود. 

او گفت: درست است چراکه هرکسی ویژگی‌های منحصر به خودش را دارد، اما اینگونه نیست که کشور ما بدون رئیس جمهوری مثل رییسی بماند. 

خطیب جمعه بافق افزود: این نگرانی‌ها پس از رحلت امام خمینی و شهادت حاج فاسم هم بود، اما سکان دارانی آمدند و به نحو احسنت سکان داری کردند. 

او تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید با بصیرت و کیاست، کسی را انتخاب کرد که تفکر و راه رئیسی‌ها ماندگار بماند و ادامه پیدا کند. 

حسینی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی القا می‌کنند که رهبری تنها شد و دیگر یار و یاوری ندارد؛ کور خواندند و کشور ما از رئیسی‌ها پر است. 

او گفت: دشمن بداند ما نیرو‌های زبده و قوی‌تر از رئیسی‌ها داریم و هیچ موقع رهبر ما تنها نخواهد شد. 

امام جمعه بافق بیان داشت: رئیسی واقعا نمونه بود و همچون شهید بهشتی مظلومانه، با انواع تهمت‌ها، زندگی کرد و مظلومانه رفت. 

او ادامه داد: دشمن می‌خواست القا کند که برای شهادت رئیسی کسی در ایران عزادار نیست، اما مردم با حضور بی نظیر خود کاری کردند که شبکه‌های معاند مجبور به پخش تشییع میلیونی شما مردم شدند و در خواسته‌اشان شکست خوردند. 

حسینی عنوان کرد: معاندین جمهوری اسلامی در حال القای این مطلب هستند که کار نظام ما تمام است، اما این ساده اندیشی دشمن است که خیال می‌کند با رفتن یک نیروی خدوم کار جمهوری اسلامی تمام است. 

او تصریح کرد: امام راحل (ره) فرمود هر فردی را از ما بگیرید، مردم هوشیارتر و با بصیرت‌تر می‌شوند و دشمن شناسی آنها افزون می‌شود. 

خطیب جمعه بافق خطاب به معاندین و دشمنان گفت: بدانید که به زودی زود جمهوری اسلامی کار تمام معاندین خود را تمام خواهد کرد. 

او خاطرنشان کرد: امروز اقتدار ملت ایران در تمام دنیا زبانزد است و اقتدار شما مردم تمام محاسبات عالم را برهم زده است و دیگر دشمن جرئت نمی‌کند گزینه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران روی میز بگذارد. 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازاری باید از روی ترحم و دلسوزی مغازه باز کند، گران فروشی نکند، به مشتری به چشم خواهر و برادر خود نگاه کند، به او رحم کند و بداند که رزق و روزی دست خداست نه بنده خدا.

او افزود: در خرید و فروش سخت نگیرید و اگر مشتری پشیمان شد، برای پشیمانی او ارزش قائل شوید و اینگونه خدا به رزقتان برکت می‌دهد.

امام جمعه بافق بیان کرد: اگر هریک از طرفین پشیمان شد، فسخ کنید چراکه در غیر این صورت چنانچه هریک از طرفین راضی نباشد خدا هم راضی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.