مراسم گرامیداشت شهدای حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور مردمی و همراهانش درمسجد ولیعصر بالا محله فومن برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در این مراسم با اشاره به اخلاص از خودگذشتگی و فداکاری شهدا خدمت گفت: شهدا خدمت و در رأس آنها شهید سید ابراهیم رئیسی با همان عهدی که با تمام خود بسته بودند تا آخرین لحظات عمرشان به عنوان سربازی مخلص و فداکار پای ارزش‌های اسلامی و خدمت به انقلاب اسلامی و مردم ایستادگی کردند و در آخر نیز جان خویش را در این راه فدا کردند.

محمد جلائی با اشاره به توطئه‌های دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز همه ما در قبال خون شهدا به ویژه شهدا خدمت مسئولیم و باید در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه این شهدای والا مقام باشند و بر خدمت بی منت برای ملت قهرمان ایران اسلامی تلاش کند.

مراسم عزاداری شهادت جانسوز خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهانش در مسجد گلخندان دهستان رودپیش فومن هم برگزار شد.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان در این مراسم گفت: شهید رئیسی با ایمان به خدا، اخلاص و فداکاری مدل جدیدی از خدمت به مردم ارائه کرد و محبوب قلب‌ها شد و مردم نیز با حضور گسترده خوددر مراسم تشییع وی سنگ تمام گذاشته و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

موسی فکور افزود: دنیا بداند این ملت به پا خواسته و عاشق اهل بیت، هرگز راه امام و شهدا را فراموش نخواهند کرد و از آرمان‌های ارزشمند شهدا با جان و دل پاسداری می‌کنند.

در پایان این مراسم حاضران به یاد شهدای خدمت عزاداری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.