وعده صادق شهید جمهور برای احیای واحد‌های صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در راستای وعده صادق شهید جمهور برای احیای واحد‌های صنعتی، در حال حاضر ۹۰ واحد راکد صنعتی در استان یزد احیا شده است.

 مسلم فلاح‌زاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با بیان اینکه شهید رئیسی در راستای راه‌اندازی واحد‌های راکد صنعتی وعده صادق داد، گفت: تا سال ۱۴۰۱ در دور دوم سفر شهید جمهور به استان یزد، ۷۶ واحد راکد احیا شد و به چرخه تولید استان یزد بازگشت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز قریب ۱۹ واحد دیگر به آمار اضافه شد و تا الان به همت دولت سیزدهم ۹۰ واحد راکد اقتصادی در استان یزد احیا شده است و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی فرآیندی واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پایش می‌شوند، گفت: در این فرآیند واحد‌های نیمه‌فعال و راکد شناسایی می‌شوند و بعد از عارضه‌یابی آنها، طرح‌های بهبود کیفیت تعریف شده و این واحد‌ها احیا خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدوارم همه ما مسئولان در جمهوری اسلامی بتوانیم رهرو دومین ابرمرد میدان بوده و در وعده‌های خود صادق باشیم و در خدمت‌گزاری به مردم از دومین رئیس‌جمهور شهید ایران پیروی کنیم.

فلاح‌زاده اظهار کرد: شهید رئیسی در جهت خدمت بی‌منت به مردم تلاش کرد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا به خواسته این شهید بزرگوار جامه عمل پوشانده و تمامی واحد‌های راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
۴ میلیون مسکن ساختند عدالت درپرداخت ها را اجرا کردندگشت ارشاد مسئولان را راه اندازی کردند به بازنشستگان بیشتر از شاغلان حقوق دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
لطفا یک خبر هم درباره انتخابات ریاست جمهوری بگذارید ایا زمان انتخابات ریاست جمهوری تغییر میکنه و از این به بعد هر از ۴ ماه در تیر ماه برگزار میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
باشگاه خبرنگاران از باز شدن کاسبی جدید و دلالی زمینهای شهرکهای صنعتی هم مطلبی بنویس
بخشی دلالان زمین به این سمت رفته و تولید رها شده است مصوبه دولت هم خودش به اینکار کمک میکند
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۲:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور خدابیامرز به کارگرا قول استخدام رسمی شدن داده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
بورس چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
باید قدردان ایشون بود شادی روح ایشان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
خداوند رحمتشون کنه واقعا زحمت کشیدن