رئیس مرکز اسلامی مهاباد در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدجمهور، گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری دلسوز و مایه دلگرمی مردم مظلوم و محروم بود.

ماموستا سنار تمرنژاد رئیس مرکز اسلامی مهاباد امروز در آیین مردمی سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدجمهور که با حضور با شکوه مردم، خانواده شهدا و مسئولان مهابادی برگزار شد، گفت: آیت‌الله رئیسی الگویی مثال زدنی در مردمی بودن و ولایت مداری به شمار می‌رود به طوری که میز خدمت خود را به میان مردم و در مناطق محروم برده بود.

وی اضافه کرد: ایشان در همه امور جامعه حضور فعال و دلسوزانه داشته و اولین رئیس جمهوری بود که خود در شورای مدیریت بحران کشور حضور داشته و به هنگام حوادث نیز در محل و بین مردم می‌رفتند.

رئیس مرکز اسلامی مهاباد با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور فقید ما شاگرد شهید بهشتی، رفیق صمیمی شهید سلیمانی و پیرو راه شهید رجایی بود و خدمات صادقانه وی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

ماموستا تمرنژاد به دوران پس از شهادت رئیس‌جمهور مردمی و آینده مملکت اشاره کرد و گفت: با درایت مقام معظم رهبری که حکیمانه بر تداوم راه شهید جمهور تاکید کردند، خدمت به مردم به همت مسئولان پربارتر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

مهابادی ها یاد و خاطره شهیدجمهور را گرامی داشتند

وی همچنین به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در دورانی که تمام سران کشور‌های استکباری از دشمن ما حمایت می‌کرد، این همت و اراده مردمی بود که با دستان خالی پیروزی را به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه ایدئولوژی همیشه بر تکنولوژی پیروز است، در ادامه گفت: هنگامی که عزم مردم بر بیرون راندن دشمنان جزم شد، دیگر هیچ قدرت خارجی توانایی مقابله با آن را نداشت و دوباره خرمشهر آزاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.