پژمانفر گفت: شهید رئیسی با همه کار می‌کردند و برخی انتقاد می‌کردند چرا در کابینه ایشان برخی از دولت قبل هستند، اما او با همه کار می‌کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد.

نصرالله پژمانفر نماینده مجلس در یک گفتگو ی تلویزیونی در شبکه خبر درباره شخصیت آیت الله رئیسی اظهار کرد: ایشان شخصیتی بود که ویژگی‌های خاصی داشت. ارتباطی که اکنون نمادی از آن را در تشییع ایشان در تبریز مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: این تشییع جنازه در تبریز  مورد و مشابه نداشته است. در قم هم به همین شکل. این نمی‌تواند تصادفی باشد و تنها در ارتباط مردمی جایگاه رئیس جمهور می‌تواند شکل بگیرد.

وی افزود: مهمترین موضوع آن بود که شهید رئیسی واقعا به مردم اعتقاد داشت و مردم  را باور داشت. 

پژمانفر تاکید کرد:‌ این که در کنار مردم باشند و مسائل مردم را ببینند و از نزدیک پیگیری کنند که آن مشکل حل شود این از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

شهید رئیسی پیشنهاد‌هایی را که دریافت می‌کردند در لحظه دستور می‌دادند و پیگیری می‌کردند. هیچ وقت کار را به بعد‌ها نمی‌گذاشت. مردم زمانی به ایشان نزدیک می‌شدند حس نزدیکی داشتند و حس این را نداشتند که با یک جایگاه بزرگی مواجه شده‌اند. حس می‌کردند با فرزند خود حرف می‌زدند و این مهم است.

خیلی از مقامات وقتی مردم می‌خواهند با آن‌ها صحبت کنند مردم به لکنت می‌افتند و نمی‌توانند درخواست خود را مطرح کنند.

وی گفت:‌ ایشان با همه کار می‌کردند و برخی انتقاد می‌کردند چرا در کابینه ایشان برخی از دولت قبل هستند، اما او با همه کار می‌کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و در جهت حل مسائل مردم اگر کسی را قدرتمند می‌دید از آن‌ها استفاده می‌کرد.

هر دولتی را که بخواهیم ارزیابی کنیم در ۲دوره ۴ سال باید ارزیابی کرد و دولت شهید رئیسی ۳ سال هم نبود برای همین کار‌های نیمه تمامی وجود دارد. 

وی در انتها گفت:‌ همه دولت‌ها گفتند ویرانه‌ای را تحویل دادند ما باید همه چیز را درست کنیم. اما ایشان هیچ گاه چنین نگاهی نداشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
اهل افراط گرایی نبود
آخرین اخبار