پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کردستان با صدور پیام مشترکی، شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور مردمی و جمعی از همراهانش در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مشترک "حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی و" اسماعیل زارعی کوشا" به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی و انقلابی، مردمی و محبوب و بزرگ‌مردی از تبار نیکان که در تمام دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی ناپذیر بر عهد صادقانه خود با ذات احدیت مجاهدانه ایستاد، مسافر بهشت شد و به ملکوت اعلی پیوست و اکنون ایران همیشه سربلند در ماتم اوست.

به مشیّت مقدّر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ، هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند و به رنج او و هم‌رنج‌هایش، گنجی به میراث باقی مانده است او را به مهر بدرقه‌می‌کنیم که به نیکی، سزاوار همسایگی و همنشینی با حضرت حق است.

سرفرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگ‌مردانی است که به تقدیم جسم و جان خویش، هیچ کم نگذاشتند و آبروی دیروز و امروز و فردای میهن شدند.

بی شک ملت ایران همیشه جاوید ما که امروز با خبر شهادت رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناختند، بر سر عهد خود ایستادند و جان خود را فدای ملت کردند، داغ جانسوز دیگری را متحمل خواهند شد.

اینجانبان با عرض تسلیت سانحه جانسوز بالگرد، عروج رییس جمهور محبوب، خدوم، مغتنم و هیات همراه را خدمت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این بزرگ مردان تاریخ و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم و به مردم وفادار و قدرشناس و عزیزمان اطمینان می‌دهیم مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت، همواره با قوت و قدرت استمرار خواهد داشت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.