مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

موضوع جذب بازماندگان از تحصیل مسئله اول حوزه سوادآموزی باشد

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه جذب حداکثری بازماندگان و تارکان تحصیل باید به عنوان مسئله مهم حوزه سوادآموزی مدنظر قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه جذب حداکثری بازماندگان و تارکان تحصیل باید به عنوان مسئله مهم حوزه سوادآموزی مدنظر قرار گرفته و در این راستا از ظرفیت شورا‌های آموزش و پرورش استان و شهرستانی بهره‌گیری شود.

حسن بروشکی در نشست هم‌اندیشی نهضت سواد آموزی استان، ضمن قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته در برنامه‌ها و فعالیت‌های سوادآموزی، رصد نقطه به نقطه شاخص‌های سواد و سوادآموزی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: توسعه و تعمیق فعالیت‌های این حوزه بیش از پیش باید مد نظر قرار گیرد؛ چرا که جامعه کنونی به هیچ عنوان وجود فرد بی‌سواد را پذیرش نخواهد کرد.

وی افزود: با هدف ترویج و توسعه کلاس‌های سوادآموزی تلاش مضاعفی لازم است تا از ظرفیت معلمان بومی و مستقر در مناطق و روستا‌ها بهره‌گیری شده و فعالیت‌های مربوط به آنان محول و موجب افزایش انگیزه در بین آنها شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: موضوع جذب حداکثری بازماندگان و تارکان تحصیل باید به مسئله استانی تبدیل و از بستر شورا‌های آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها در مسیر تسهیل گری این مقوله به نحو مطلوبی بهره‌گیری گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار