نواحی شمال غرب کشور ۳۱ اردیبهشت ماه بارانی خواهد بود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا ۳۱ اردیبهشت ماه با ورود سامانه بارشی جدید نواحی شمال غرب کشور بارانی خواهد بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا ۳۱ اردیبهشت ماه  با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب دامنه های جنوبی البرز  شاهد رگبار و رعد برق  خواهیم بود گفت: این مناطق شامل قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهیم بود‌.

وی افزود: روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان، نیمه شمالی خوزستان و غرب اصفهان و به‌تدریج در غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضیائیان  با بیان اینکه  روز چهارشنبه به‌تدریج از میزان بارندگی در غرب و جنوب غرب کاسته خواهد شد  افزود: در نواحی شمال غرب دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نیمه شمالی سمنان این وضعیت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: همچنین در شرق و شمال شرق کشور نیز ابرناکی و وزش باد گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان  با بیان اینکه روز  پنجشنبه گستره بارندگی در برخی مناطق نوار شمالی کشور است  گفت: در پایان هفته به‌تدریج این سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

وی  بیان کرد: امشب در جنوب غرب و تا روز چهارشنبه شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
باران ببار
مه بیا
آخرین اخبار