کمک ۱۴ میلیارد ریالی نیکوکاران گنبدی به خانواده زندانیان

در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام نیکوکاران گنبدی چهارده میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان کمک مالی کردند.

جمعی از نیکوکاران، کسبه و بازاریان و کشاورزان گنبدکاووس در آستانه ولادت امام رضا (ع) در اقدامی خداپسندانه ۱۴ میلیارد ریال به خانواده‌های مددجویان اداره زندان این شهرستان کمک کردند.

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم، کمک و دستگیری از نیازمندان را جزء آموزه‌های مهم دینی دانست و گفت: نیکوکاران با کمک‌های خود از مشکلات خانواده‌های نیازمند جامعه گره‌گشایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با قدردانی از نیکوکاران گنبدکاووس، افزود: یکی از نماد‌های این شهرستان در کنار آثار و ابنیه‌های تاریخی آن، خیران هستند که همواره از آنها در گلستان و کشور به نیکی یاد می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس نیز با مهم دانستن مقوله امنیت و مشارکت همگانی در تامین آن، گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی که در جامعه زیاد شده است می‌تواند به امنیت پایدار کشور خدشه وارد می‌کند.

مهدی دهرویه با تاکید برضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و نیز گنبدکاووس، افزود: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر (مرد) این شهرستان مراحل نهایی راه‌اندازی را طی می‌کند.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این مرکز، علاوه بر ترک اعتیاد، مباحث توانمندسازی بهبود یافتگان با مهارت فنی و حرفه‌ای آموزی به آنها برای کسب درآمد برای خود و خانواده‌شان نیز همزمان پیگیری و انجام می‌شود.

دادستان گنبدکاووس هم با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران گفت: همه کمک‌های نقدی و کالایی، در اختیار خانواده مددجویان قرار می‌گیرد.

حسینعلی ایزد افزود: برخی خانواده‌های مددجویان به سبب نداشتن سرپرست و درآمد، زندگی سختی را می‌گذارند و دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس نیز نیکوکاران را سرمایه‌های معنوی این انجمن دانست و گفت: پارسال نیکوکاران در مجموع ۱۱ میلیارد ریال به این نهاد مردمی کمک کردند.

حسین رضایی افزود: علاوه بر کمک‌های نیکوکاران، انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس هم از محل فعالیت‌های اقتصادی و کمک‌های موردی سازمان زندان‌ها، ۱۵ میلیارد ریال درآمد داشته است.

وی اضافه کرد: کمک‌های خیرین و درآمد‌های انجمن بین خانواده مددجویان هزینه شد و ۴۷ مددجو هم با پرداخت سه میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.