سرهنگ موسوی گفت: در حوزه محرومیت زدایی ۱۷ طرح و برنامه در مناطق عشایری صعب‌العبور در حال اجرا داریم.

سرهنگ سید معاد موسوی مسوول بسیج عشایر سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: در هفته بسیج جامعه عشایری در استان خوزستان بیش از ۲۵۲ برنامه خاص در دست اجرا قرار دارند.

او افزود: در حوزه محرومیت زدایی ۱۷ طرح و برنامه در مناطق عشایری صعب‌العبور در حال اجرا داریم که از آن می‌توان به ساخت سرویس‌های بهداشتی، کمک به ساخت مدارس عشایری، اعزام گروه‌های جهادی و ساخت پل‌های مواصلاتی جهت تامین امنیت برای کوچ عشایر اشاره کرد. 

سرهنگ موسوی ادامه داد: اقداماتی در راستای حمایت از تولیدات عشایری و تامین علوفه دام‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شوند.

او با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی نیز در حوزه تبیین برگزار می‌شود، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، اجرای ۲۱ یادواره شهید معلم‌محور، دیدار با عشایر جانباز و ایثارگر و برگزاری دو همایش بزرگ در راستای اتحاد اقوام در استان خوزستان از جمله این برنامه‌هاست.

سرهنگ موسوی با اشاره به اولین دیدار امام در ۲۹ اردیبهشت ماه با عشایر اضافه کرد: در آستانه سالروز رحلت امام (ره) نیز بیش از ۲۸۰ نفر از عشایر را به مرقد امام(ره) برای برنامه سالروز رحلت امام اعزام می‌کنیم و به مناسبت این ایام ۱۲ برنامه محوری ویژه عشایر نیز برگزار خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.