بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور روز یکشنبه، همزمان با ایام دهه کرامت و روز ملی جمعیت، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس در بیمارستان رضوی مشهد گشایش یافت.

رییس هیات مدیره بیمارستان رضوی روز یکشنبه در آیین گشایش این طرح درمانی گفت: این مرکز با هزینه سه هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال در زیربنای ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع ساخته و تجهیز شده است.

دکتر فریدون نوحی افزود: این مرکز دارای بخش‌های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌های عمل، جنین‌شناسی، داروخانه، آزمایشگاه تخصصی است و به بیماران و خانواده‌های نابارور داخلی و خارجی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمرانی و درمانی بیمارستان رضوی هزینه شده است.

رییس هیات مدیره بیمارستان رضوی گفت: این طرح ها شامل طرح درمان ناباروری، توقفگاه طبقاتی، طرح ام.آر.آی، براکی تراپی، تجهیزات و اموال خریداری شده از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۲، تجهیزات پزشکی بخش آنژیوگرافی، تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری، نوسازی و بهسازی تاسیسات بیمارستان و بازسازی اتاق عمل بوده است.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با ۳۲۰ تخت از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان از امکانات و تجهیزات منحصر به فردی در زمینه درمان بیماری های مختلف برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.