مدیر منطقه یک شهرداری همدان از بهره برداری پروژه تعریض خیابان ستاره با صرف ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای سهولت رفت و آمد شهروندان خبر داد.

مرتضی حضرت زاده گفت: پروژه تعریض خیابان ستاره، حدفاصل چهارراه پاستور و خیابان هنرستان با تملک و تخریب ملکی به ارزش هشتصد و پنجاه میلیارد ریال، اسفندماه سال قبل آغاز شد و هم اکنون کمتر از سه ماه به پایان رسید و تحویل شهروندان همدانی شد.

 او از بهره برداری پروژه تعریض خیابان خیابان ستاره حد فاصل بین چهارراه پاستور و خیابان هنرستان با صرف ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای سهولت رفت و آمد شهروندان خبر داد.

 مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که شهروندان همدان دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است، گفت: تعریض و بازگشایی معابر تاثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی محلات دارد و باعث به وجود آمدن حس رضایت‌مندی در همشهریان خواهد شد.

حضرت زاده با اشاره به اینکه معابر شهری بیش‌ترین فضای شهری را اشغال کرده‌اند و دارای مهم‌ترین کارکرد در تکاپوی شهری هستند، گفت:معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بنا‌ها و سایر فضا‌های شهری هستندکه اگر مورد توجه قرار گیرند، بیش‌ترین کارکرد را در زندگی شهری داشته و همچنین حیاتی‌ترین نقش‌ها را برای پویایی یک شهر رقم می‌زنند.

او گفت: یک طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش خواهد داد.

 مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه احساس رضایت شهروندان از محیط شهری و خدماتی که شهرداری ارائه میدهد، عامل مهمی درجهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت خویش است عنوان کرد رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری موجب ترغیب آنان برای همکاری با نهاد‌های شهری در جهت انجام بهتر وظایف و ارائه خدمات در سطح شهر می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.