رمزگشایی از ۱۰ فقره زورگیری در مرکز تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در مرکز تهران خبر داد.

سرهنگ حسین مافی گفت: در پی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار از وقوع یک فقره زورگیری مطلع شدند.

وی عنوان کرد: بلافاصله نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و مال باخته اظهارکرد: در حال تردد از خیابان بوده که فردی با تهدیدسلاح سرد دستبند طلای وی را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با تحقیقات محلی مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در ادامه مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مشخصات متهم در اختیار تیم‌های مختلف گشت انتظامی قرار داده شد و عملیات مهار سارق اجرا و ماموران موفق شدند متهم را در حال پرسه زنی در محدوده خیابان " ۱۵ خرداد "تهران شناسایی کنند
وی ابراز داشت: متهم با مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری ولی در یک عملیات تعقیب و گریز متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر تعدادی کارت‌های عابر بانک شهروندان و همین طور یک دستبند طلا که به تازگی سرقت کرده بود کشف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و با کشف ۱۰ فقره جرم مشابه متهم با دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرکلانتر هفتم به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از تلفن همراه تا حد امکان استفاده نکنند و همین طور از حمل اشیا گرانبها و لوازم قیمتی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
واقعا در کشور بزرگ اسلامی ایران نباید زورگیری رخ بدهد ،چیزی که در اروپا هرگز اتفاق نمیافتد عجیب است !
باید برخورد با قطع دست پا باشد تا دیگر احدی جرات چنین کار دوره وستائی را انجام ندهد ،خدایا چقدر وحشی در ایران هست
آخرین اخبار