آمادگی انجمن‌های هنری و سینمایی استان یزد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر ضرورت استفاده از هنر برای جلوگیری و کاهش از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طی نشستی که با حضور انجمن‌های نمایشی و سینمای جوانان استان در محل شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر استان یزد برگزار شد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل خوب انجمن‌های هنری استان یزد گفت: نگاه ویژه به هنر امروزه در بین کارشناسان حوزه‌های مختلف مورد توجه و تأکید قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار کارساز باشد. 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: به کارگیری ظرفیت هنری و سینمایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه یکی از برنامه‌های مهم در دست اجرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است. 

دهقان همچنین خواهان توجه بیشتر حمایت‌های به انجمن‌های هنری و سینمایی استان در راستای آثار و تولیدات ارزشمند هنری شد و گفت: کاهش معضلاتی که گریبانگیر جامعه شده است مستلزم استفاده به روز و تخصصی از ابزار‌های هنری می‌باشد که در این راستا باید حمایت‌های مادی و معنوی خاصی از هنرمندان استان صورت بگیرد. 

در این نشست هاشمی رییس انجمن سینمای جوانان و علی جاور رییس انجمن نمایش نیز به بیان برخی نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص فعالیت‌های هنری و آسیب‌های اجتماعی پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار