در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جملاتِ مشاهیر جهان درباره مسئله حجاب جعلی نیست

مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: جملات نصب شده از مشاهیر جهان درباره حجاب به هیچ وجه جعلی نیست.

مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که نقل‌قول‌هایی که از ویل دورانت، تولستوی و تری ایوان درباره حجاب منتشر شده تا چه اندازه دقیق و حساب شده است؟ گفت: جملات نصب‌شده از مشاهیر جهان درباره حجاب به هیچ وجه جعلی نیست و از استناد جملات و تعابیری که خصوصاً در حوزه فرهنگی نصب شده، مطمئن هستیم.

سعید مجیدی با بیان اینکه بخاطر اهمیت موضوعات پیرامون خانواده کمیته خانواده در نمایشگاه کتاب تهران داریم، افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های کمیته خانواده اقدامات تبلیغی، ترویجی و تبیینی است. بنر‌ها و تبلیغات مختلفی در مصلی امام خمینی (ره) نصب می‌شود. فقط درصدی از بنر‌ها مخصوص ترویج فعالیت‌های فرهنگی است و سایر بنر‌ها تبلیغاتی، مختص خانواده و ... است.

مشاهیر

به گفته مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پوستر‌ها و فضا‌های ترویجی دو دسته هستند. یک دسته شامل جملات و عبارت‌هایی از اهل بیت (ع)، برداشت از قرآن و احادیث است. قطعاً این احادیث منبع دارند. دسته دیگر جملات بکار برده شده از بزرگان داخلی یا خارجی است. بعضی از این جملات پیرامون کتاب و کتابخوانی، آموزه‌های دینی و موضوعات فرهنگی است.

مشاهیر

جملاتِ مشاهیر جهان درباره مسئله حجاب=

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار