متقاضیان زنجانی در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی شرکت کنند

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی در این استان همچنان ادامه دارد و داوطلبان در مهلت باقیمانده به این امر اقدام کنند.

احسان ذبیحیان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت:  ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان زنجان هم آغاز شده است.

وی اضافه کرد: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و همچنین درتمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان زنجان هم آغاز شده است.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آزمون‌های مذکور در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
ذبیحیان تاکید کرد: تمام متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و همچنین متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند و از مفاد آن مطلع باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل «نحوه اعطای صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی موضوع ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان» شماره ۲۳۰۴۱۷/۴۰۰ مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۱۹آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی و همچنین آزمون رشته معماری (طراحی) نیز همزمان با سایر آزمون‌های تستی برگزار خواهد شد.

به گفته وی شروع ثبت‌نام آزمون تمام رشته‌ها از ساعت ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت بوده است و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.