تلاش برای رسیدن به یک جمعیت پایدار و آینده ساز وظیفه همه است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دولت و مردم باید برای تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند تا به یک جمعیت پایدار، استوار و آینده ساز دست یابیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: ۳۰ اردیبهشت‌ماه روز جمعیت نام‌گذاری شده است که جهان از نظر جمعیت به‌خصوص جمعیت جوان دچار مشکل شده است و این از توطعه های استکبار جهانی است و با این توطعه ها می‌خواهند در هرزمانی به هر کشوری که خواستند ورود و سرمایه‌های آن کشور را از بین ببرند که یکی از شروط آن جامعه این است که از نیروی جوان برخوردار نباشند .
 
 وی افزود: دشمنان نقشه کاهش جمعیت جوان را در کشورمان عملیاتی و اجرا کردند و شعار غلط فرزند کمتر زندگی بهتر را برای همه نهادینه کردند و مارا از یاد خدا و رازق بودن خدا غافل کردند؛ اما امروز یکی از عوامل اصلی افسردگی جامعه، فرزند کمتر داشتن است و بیشتر خانواده‌ها دچار این مشکل هستند.
 
 امام‌جمعه موقت زاهدان ادامه داد: همهٔ مردم و دولت تلاش کنند که این فرهنگ غلط از جامعه برچیده شود و باید برای تحکیم بنیان خانواده تلاش شود و همه وظایفشان را به نحوه احسن انجام و در راستای گام دوم انقلاب تلاش کنند تا به یک جمعیت پایدار و استوار و سرمایه مهم کشورمان دست یابیم.
 
 وی با توجه مناسبت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر گفت: دشمن با پشتیبانی استکبار آن زمان خرمشهر را در سلطه خود قرارداد تا به همه بگوید ما قوی هستیم و نظام جمهوری اسلامی شکست‌خورده است و هیچ‌وقت فکر آن را نمی‌کردند که جمهوری اسلامی ایران پیروز شود؛ اما فتح خرمشهر برای مردم کشورمان اقتدار آفرین بود و این زمینه‌ای برای فتح خرمشهر های دیگر شد.
 
 حجت‌الاسلام رمضانی باتوجه‌به عملیات غرورآفرین وعده صادق که در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی انجام شد عنوان کرد: دشمن تمام امکانات و تجهیزات خود را بکار گرفت و همه آنها پای‌کار آمدند تا پهپادهای نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند؛ اما ایران پیروز شد و این عملیات افتخارآفرین در جهان ثبت شد .
 
 وی در پایان خطبه‌های نمازجمعه گفت: در آستانهٔ سفر ریاست‌جمهوری به استانمان هستیم که ان‌شاءالله سفری پرخیر باشد و تلاش‌های دولت باعث رشد و ترقی دستاوردهای این نظام شود تاچشم دشمنان این نظام کور شود و دیگر به اهدافشان نرسند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار