معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

سد میمه دهلران با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه سد میمه دهلران با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است، گفت: این سد نقش موثری در تحول کشاورزی بخش مرکزی در این شهرستان خواهد داشت.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در بازدید از ۲ پروژه سد میمه و ساماندهی چشمه‌های آبگرم ، اظهار کرد: تلاش‌ها و فعالیت شرکت جنرال مکانیک برای بهره‌برداری هر چه سریعتر سد میمه و آبگیری آن در سال جاری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی سد میمه بالای ۷۵ درصد است، افزود: پروژه هدایت و ساماندهی چشمه‌های آبگرم هم از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان بود که با عنایت استاندار ایلام و تامین اعتبار امروز پروژه خط انتقال آن بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان دهلران نیز در این بازدید ابراز امیدواری کرد: با توجه به مساعدت‌ها و توجه ویژه استاندار، انتظار می‌رود که پروژه خط انتقال آبگرم در آخر خرداد ماه امسال بهره برداری شود.

لطیف صادقی گفت: سد میمه در صورت بهره برداری زمینه آبیاری ۶ هزار هکتار از اراضی دیم بخش مرکزی را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی این سد و همچنین قول مجریان پروژه سد میمه تا دهه مبارک فجر امسال آبگیری خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به اتفاق فرماندار ویژه شهرستان دهلران از روند کار پروژه‌های سد میمه و خط انتقال آبگرم در دهلران بازدید کردند.

برچسب ها: بازدید ، سد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.