سرکنسول ترکیه به خراسان جنوبی می‌آید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از سفر سرکنسول ترکیه به استان خبر داد.

جعفری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی سفر دو روزه سرکنسول ترکیه به استان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، سی نان جِم باش سرکنسول ترکیه در مشهد به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد.

او افزود: این سفر که از جمعه شب ۲۸ اردیبهشت آغاز می‌شود تا یکشنبه شب ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

جعفری با اشاره به نقش مؤثر نمایندگی وزارت خارجه در استان در هماهنگی این سفر، تصریح کرد: تمام هدف ما این است که از فرصت حضور سرکنسول ترکیه در مشهد و هیئت همراهش حداکثر استفاده را ببریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی  به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای میزبانی شایسته از مهمانان اشاره کرد و ادامه داد: معرفی ظرفیت‌های مختلف استان و تشریح ظرفیت‌های گردشگری، معدنی و کشاورزی در جهت توسعه مراودات بین المللی از اهداف این برنامه هاست.

او با تأکید بر اینکه شناخت کافی، اساس همکاری‌های دو و چند جانبه است، عنوان کرد: این نخستین بار است که خراسان جنوبی، میزبان هیئتی از کشور ترکیه خواهد بود و امیدواریم به نتایج خوبی برای استان منجر شود.

جعفری به فعالیت وسیع شرکت هواپیمایی ترکیش ایر اشاره کرد و گفت: یکی از پیشنهادات ما در این سفر، استفاده از ظرفیت این شرکت هواپیمایی در فهرست پروازی استان است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.