کشف لوازم خانگی قاچاق از فروشگاهی در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از انباری در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری  گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در فروشگاهی در خیابان شریعتی تهران دپو و نگهداری شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم در این خصوص انجام شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اقدام به بازرسی از این فروشگاه کردند که در جریان آن چندین دستگاه لوازم خانگی خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، از این محل کشف شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اقلام کشف شده از این فروشگاه نیز اظهارکرد: کالا‌ها شامل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه خارجی بود که کارشناسان ارزش ریالی آن را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند. 

افشاری با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، گفت: همچنین پرونده قضایی هم در این خصوص تشکیل شد که به همراه متهم و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار