اساتید بنام، زمینه ساز پیشرفت و توسعه علمی فارس

استاندار فارس در چهارمین کنگره دوسالانه استاد امیرحکیمی وجود اساتید بزرگواری همچون استاد امیر حکیمی، استاد البرزی و سایر اساتید به نام در فارس را زمینه ساز پیشرفت و توسعه علمی و درمانی بویژه در حوزه کودکان دانست.

محمد هادی ایمانیه در چهارمین کنگره دو سالانه کودکان استاد امیر حکیمی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی کاظم علیه السلام گفت: اساتید پرسابقه، پرتلاش و عالم استان فارس باعث شده‌اند شیراز قطب پزشکی کودکان باشد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه استاد امیر حکیمی از افتخارات حوزه درمان کودکان در کشور هستند خاطرنشان کرد: وجود اساتید بزرگواری همچون استاد امیر حکیمی، استاد البرزی و سایر اساتید به نام استان باعث شده است در زمینه درمان بویژه حوزه کودکان، دستاورد‌های بزرگ و ارزشمندی حاصل شود.

محمد هادی ایمانیه با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های متعدد فارس در حوزه درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: حرکت عظیمی که از دیرباز در حوزه پزشکی فارس آغاز شده و تا امروز ادامه دارد و در آینده نیز استمرار خواهد داشت منجر شده که فارس در حوزه درمان سرآمد باشد و مقصد افرادی شود که به تخصص پزشکان استان نیازمند هستند.

در ادامه این همایش دکتر محمد هادی ایمانیه که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از اساتید به نام حوزه کودکان است به ارائه مطالب علمی خود پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار