نصب ۵ ابر پرچم متبرک به آستان امام هشتم و با طرح پرچم گنبد امام رضا (ع) در اصفهان

۵ ابر پرچم متبرک به آستان امام هشتم و با طرح پرچم گنبد امام رضا (ع) در اصفهان نصب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این سازمان در دهه کرامت گفت: نصب ۵ ابر پرچم متبرک به آستان امام هشتم و با طرح پرچم گنبد امام رضا (ع) در نقاطی از شهر زندگی همچون میدان بزرگمهر و میدان لاله، خیابان امام خمینی (ره) از جمله این اقدامات است.

حمید قنادنیا با اشاره به زیباسازی شهر اصفهان در دهه کرامت افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری، معاونت خدمات شهری مناطق و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان عهده‌دار اجرای برنامه‌ها در دهه کرامت هستند.

او  با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ویژه دهه کرامت گفت: نصب ۵ ابر پرچم متبرک به آستان امام هشتم و با طرح پرچم گنبد امام رضا (ع) در نقاطی از شهر زندگی همچون میدان بزرگمهر و میدان لاله، خیابان امام خمینی (ره) از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب بیش از دو هزار پرچم شهری با طرح ویژه دهه کرامت در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: نصب بیش از ۵۰۰۰ متر (۶۰۰ عدد) پرچم عرضی ویژه دهه کرامت در معابر اصلی شهر نیز از دیگر اقدامات این سازمان در این ایام به‌شمار می‌رود.

قنادنیا گفت: در دهه کرامت فضاسازی و آذین‌بندی ویژه خیابان و بوستان امام رضا (ع) همچنین اجرای ۱۰۰ عدد طرح حجمی با عنوان «همه خادم الرضاییم» در سازه‌های شیشه‌ای واقع در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با ان پرچما گرسنگان سیر شدن