ثبت حضور سفیر یمن در شلمچه

سفیر یمن با حضور در شلمچه به زیارت یادمان شهدای هشت سال رفت.

ابراهیم الدیلمی در یادمان شهدای شلمچه در شهرستان خرمشهر با تاکید بر عزم نیرو‌های مسلح یمن برای ادامه عملیات نظامی در حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی الگویی برای استقامت در برابر دشمنان جبهه مقامت است.

مردم یمن و به ویژه مقاومت اسلامی انصار الله به خوبی از رشادت رزمندگان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی اطلاع دارند و خرمشهر و شلمچه را به خوبی می‌شناسند.

الدیلمی با اشاره به عزم نیرو‌های مسلح یمنی در حمایت از مردم مظلوم غزه تاکید کرد: از ابتدای عملیات طوفان الاقصی نیرو‌های مسلح یمن بر خود وظیفه دانستند تا کنار محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بایستند و در اولین مرحله حمله پهپادی و موشکی به شهر ام الرشراش معروف به ایلات در سرزمین‌های اشغالی انجام شد که خسارت‌هایی زیادی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

سپس عملیات نیرو‌های مسلح یمن با توقیف کشتی‌های رژیم صیونیستی در دریای سرخ و باب المندب ادامه پیدا کرد و در مرحله بعد حرکت هرگونه کشتی از هر کشوری به مقصد بندر ایلات در رژیم صهیونیستی را ممنوع کرد.

 اینک وارد مرحله چهارم عملیات یعنی هدف قرار دادن کشتی‌های آمریکایی و صهیونیستی در اقیانوس هند با هدف منع انتقال تجهیزات به رژیم صهیونیستی است.

ابراهیم الدیلمی گفت: محور جهاد و مقاومت در همان ابتدای تاسیس خود یک هدف اساسی و مهم را در پیش گرفت و آن نجات منطقه از دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.