جهاد اسلامی: با گذشت ۷۶ سال، ملت فلسطین مقاوم ایستاده‌است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز «یوم النکبة» (اشغال فلسطین) بر تداوم مقاومت تأکید کرد.

بر اساس گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای تأکید کرد که طی ۷۶ سال گذشته باوجود اشغال فلسطین، کوچاندن اجباری فلسطینیان، جنایت‌ها و تحریف حقایق، اما ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه داد.

در این بیانیه آمده است: ما به همه دنیا اعلام می‌کنیم که پرچم ما نشکسته و اراده ما سست نشده است. ملت ما با تمام شجاعت و ثابت قدم به مقاومت ادامه می‌دهد.

جهاد اسلامی افزود: ملت ما با وجود چندین دهه ظلم و اشغالگری با پایداری خود نشان داد که راه ما هرگز متوقف نمی‌شود و ما به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

این جنبش همچنین تأکید کرد: هیچ کس اراده ما را نخواهد شکست و هویت ما را از بین نخواهد برد؛ پایداری ما طی ۷۶ سال نشان داد که ما به سرزمین خود پایبند و آماده جانفشانی هستیم. ملت فلسطین توانست رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی قرار دهد و ثابت کرد که این رژیم با کشتار و ریختن خون به حیات خود ادامه می‌دهد.

این جنبش همچنین همدستی رژیم‌های سازشکار عربی با رژیم اشغالگر را محکوم کرد و به همه حامیان ملت فلسطین به ویژه گروه‌های مقاومت و آزادگان جهان در پایتخت‌های همه کشور‌ها و دانشگاه‌ها درود فرستاد.

جهاد اسلامی تأکید کرد: سرکوبگری و ظلم هرگز ما را از ادامه مبارزه بازنخواهد داشت و ما به دستیابی به آزادی و عدالت برای ملت‌مان مصمم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار