طرح کاهش هدررفت و بازیافت بنزین در غرب خراسان رضوی اجرا می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: طرح کهاب با هدف حمایت از محیط زیست و جلوگیری از هدررفت سوخت، در کلیه مجاری عرضه سوخت زیر پوشش این شرکت در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی اجرا می‌شود.

حمید مظفری نژاد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: کهاب سرنام عبارت کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین که در قالب این طرح، با نصب دستگاه VDR و جمع آوری بخارات بنزین، از انتشار ترکیبات سمی و آلوده در هوا جلوگیری شده و با بازیافت بخارات بنزین، در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

وی افزود: ۴۸ باب جایگاه سوخت مایع در غرب خراسان فعالیت دارند که تا کنون طرح کهاب در پنج باب از جایگاه‌های سوخت منطقه به بهره برداری رسیده است و هم اینک اجرای طرح در ۱۲ باب جایگاه دیگر در دست انجام است.

مظفری نژاد گفت: در جلسات هم اندیشی با متصدیان مجاری عرضه سوخت، تاکید لازم در خصوص عملیاتی کردن طرح کهاب صورت گرفته است و در راستای تحقق این امر، با توجه به مزایای بسیار خوب آن، از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مزایای بالای طرح مزبور، این طرح با جدیت در کلیه مجاری عرضه سوخت زیر پوشش این شرکت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد به اجرا درمی آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.