استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

بخش تولید نباید به خاطر تسهیلات بانکی دچار مشکل شود

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام جدی بانک‌های استان نسبت به پرداخت تسهیلات بخش تولید و عدم تاخیر در این زمینه گفت:بخش تولید نباید به خاطر تسهیلات بانکی دچار مشکل شود.

 رحمتی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام جدی بانک‌های استان نسبت به پرداخت تسهیلات بخش تولید و عدم تاخیر در این زمینه گفت: در سال جهش تولید نباید بخش تولید را به خاطر تاخیر در پرداخت تسهیلات دچار مشکل کنیم.

 رحمتی افزود: برخی اوقات پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها نوش دارو بعد از مرگ سهراب است چرا که فصل کاری در استان حداکثر تا آخر آبان است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ۲ تا ۳ ماه آینده از نظر اعطای تسهیلات بانکی برای فعالیت‌های ساخت و ساز در حوزه تولید و صنعت حیاتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز بر پرداخت تسهیلات مصوب سفر استانی رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: مدیریت استان خود را معطل مدیران بانک‌هایی که در جذب منابع کوتاهی کرده و عملکرد قابل قبولی ندارند نخواهد کرد.

 کلامی افزود: وام‌های مصوب سفر رئیس جمهور مخصوصا تسهیلاتی که در دور دوم به تصویب رسیده است از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و بانک‌های استان باید نسبت به پرداخت آنها اقدام کنند.

وی به لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد آذربایجان شرقی به لحاظ گستردگی فعالیت بخش خصوصی قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ باید با اولویت انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حوزه تسهیلات پارک علم و فناوری برخی بانک‌ها علی رغم تعهدات خود هیچ پرداختی نداشتند گفت: ما در مدیریت استان جوابگوی بخش خصوصی هستیم و قرار نیست ضعف برخی مدیران را نادیده بگیریم بخش خصوصی را باید دریابید و تسهیل گر آنها باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار