آخرین نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با امیرعبداللهیان برگزار شد

بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

امیرعبداللهیان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در حوزه سیاست و روابط خارجی کشور، از حمایت، همراهی و تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی بویژه رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد.

جلال زاده رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز متقابلا از تلاش‌ها و اقدامات موفق دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین هماهنگی، تعامل و هم افزایی میدان و دیپلماسی در عرصه سیاست خارجی تشکر کردند و به بیان دیدگاه‌ها و برخی سوالات خود در موضوع سیاست خارجی و روابط بین الملل پرداختند.

امیرعبداللهیان در پایان این نشست از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و ضمن پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، بر اهمیت تداوم و تقویت همفکری و همکاری هم افزا بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در این نشست همچنین مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه و حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان آخرین تحولات حوزه مربوطه را بیان کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار