۱۹۴ پروژه مخابراتی استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر مخابرات استان سمنان از افتتاح ۱۹۴ پروژه مخابراتی در این استان با سرمایه‌گذاری ۲۷۹۴ میلیارد ریال به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

دارائی با اشاره به موضوع اهداف امسال اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، شعار «نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار» را شعار امسال ITU عنوان و گفت: مخابرات منطقه سمنان نیز همگام با شرکت مخابرات ایران، برنامه‌های خود را بر روی این موضوع متمرکز و می‌کوشد با ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب و گسترده در جهت تحقق این شعار گام بردارد. 

وی تصریح کرد: اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی ۳G و ۴G و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق و... از جمله پروژه‌های آماده افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته مخابرات و ارتباطات امسال است. 

مدیر مخابرات استان سمنان با بیان اینکه این پروژه ها در شهرستان های مختلف استان افتتاح می شوند، افزود: ۷۲ پروژه در بخش فیبرنوری، ۱۵ پروژه در بخش دیتا، پنج طرح حوزه سیستم‌های انتقال، ۲۰ پروژه در بخش سوئیچ، ۷۹ پروژه در بخش همراه اول (سایت جدید، ارتقاء تکنولوژی و …) و در بخش اجرای فیبرنوری USO هم سه طرح آماده بهره‌برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار