بازداشت ۱۱۲ فعال شرکت‌های هرمی در کشور

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۱۱۲ نفر از فعالان شرکت‌های هرمی و پلمب ۱۶ شرکت غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ عبدالله چولکی با اشاره به اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی در سال‌جاری گفت: در راستای اجرای این طرح که مرحله اول آن به مدت شش روز به اجرا درآمد، همکاران من در پلیس آگاهی با استفاده از امکانات و ظرفیت پلیس‌های تخصصی تعداد ۱۱۲ نفر از فعالان این شرکت‌ها را دستگیر و تعداد شش شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و ۱۰ مکان دسیسه‌های هرمی را پلمب کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا در ادامه ضمن هشدار به شهروندان گفت: فعالیت در شرکت‌های هرمی به‌عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور محسوب شده و پیگرد قانونی دارد و برای دستگیرشدگان نیز پرونده قضایی تشکیل شده و آنان روانه دادسرا شدند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های هرمی همیشه فعالیت خود را یک نوع تجارت قانونی و مشروع معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مجبور کردن افراد به خرید محصولات یا خدمات شرکت، یکی از نشانه‌های فعالیت شرکت‌های هرمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کار نیست اگر هم باشه آنقدر حقوق ها پایینه که واقعا وقت تلف کردن جووناست چند روز پیش در مغازه ای میوه فروشی یه پدر افغانی دست پسرش را گرفته بود آورده بود مغازه برای استخدام پسرش شاید ۱۲ سال بیشتر نداشت و سر ماهانه ۹ تومن بتوافق رسیدن اونوقت پسرمن با ۲۵ سال سن که اخیرا به استخدام یه شرکت معتبر پیمانکار در امده وازش هم بسیار کار میکشن بنحوی که اذان صبح میره و ساعت ۸ شب بر میگرده ۱۰ تومن ماهانه بهش میدن اونقت هم نه مزایا نه اضافه کاری هیچ و فقط شب میاد از خستگی می افته در ضمن حقوقشان را بسیار با تاخیر میدن اونوقت میگین چرا جوونا میرن اونور اب یا چرا ازدواج نمیکنن،خواهشا رسیدگی کنید اگر هم خواستین اسم شرکت را هم میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسم شرکت را بگو.
آخرین اخبار