فروش حضوری بلیت‌های قطار برای خردادماه آغاز شد

پیش فروش اینترنتی بلیت قطار برای خرداد ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۱۴ امروز پیش فروش بلیت قطارهای خرداد ماه آغاز شد. با توجه به افزایش میزان تعطیلات و اعیاد قربان و غدیر در این ماه میزان استقبال از فروش بلیت قطار در مقایسه با سایر ایام بیشتر بوده است.

براساس این گزارش  بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی یکم تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، از سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت آغاز شد و فروش بلیت برای بازه زمانی اول تا ۱۸ خرداد ماه در تمامی محورها برای مسیرهای رفت تا ۱۸ خرداد و برای مسیرهای برگشت تا ۱۹ خرداد، از ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از طریق وب سرویس‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت انجام می‌شود.

 بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فروش حضوری بلیت‌ قطارهای ایام یاد شده، ۳ ساعت بعد از فروش اینترنتی، از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

هم‌وطنان برای كسب اطلاعات بيشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر كشور با سامانه ارتباط با مشتريان رجا از طريق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل كرده يا به پايگاه اينترنتی www.raja.ir مراجعه كنند.

برچسب ها: بلیت قطار ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۲:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت ۵ خبر میذارید که ساعت ۲ پیش فروش بلیط قطار داریم؟!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۴۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضوری ؟؟ // پس دولت الکترونیک چی شد ؟؟
آخرین اخبار