سفر رئیس سازمان زندان‌ها به شهرستان های باشت و گچساران

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان های باشت و گچساران سفر کرد.

بازدید غلامعلی محمدی از اداره ثبت اسناد پزشکی قانونی و نشست با کارکنان دادگستری شهرستان باشت از جمله برنامه های او در این شهرستان است.

دکتر محمدی در بازدید از دادسرا و دادگستری باشت کمبود فضا را از جمله مشکلات این بخش دانست و بر تلاش برای برطرف کردن این مشکل تاکید کرد. 

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه در نشست بررسی مسایل حقوقی و حوزه قضایی شهرستان باشت حاضر شد و تأکید کرد: فلسفه حضور مسئولان در شهرستان‌ها، آشنایی با مشکلات مناطق به‌شکل چهره به چهره با مردم است تا مسائل از نزدیک شناسایی و برطرف شوند.


محمدی با یادآوری اینکه رئیس دستگاه قضا تاکید دارد که مصوبات سفر‌ها عملیاتی شوند، افزود: در بازدید صورت گرفته از شهرستان باشت، مشکلات مطرح شده توسط فرماندار، مسئولین و همکاران قضایی احصا و در شورای قضایی استان مطرح خواهد شد.


در این نشست فرماندار باشت نیز اهم مشکلات حقوقی و قضایی این شهرستان را مطرح کرد.

رئییس سازمان زندان‌های کشور به شهرستان گچساران سفر و بند جدید زندان را افتتاح و با زندانیان نیز گفتگو کرد.

بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران و اختلافات مرزی شهرستان های ، گچساران، بوشهر و خوزستان از مهمترین مسائل مطرح شده در این سفر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.