بیش از ۲ میلیارد ریال کمک هزینه دارویی و درمانی پرداخت شد

رئیس جمعیت هلال احمر سربیشه گفت: پارسال ۲۷۰ میلیون تومان کمک هزینه دارویی و درمانی در این شهرستان پرداخت شده است.

ثانی رئیس جمعیت هلال احمر سربیشه کفت: پارسال امدادرسانی به ۱۳۳ مورد حادثه و ارائه خدمات امداد و نجات به ۷۳۸ نفر انجام شده است.

او با بیان این که امدادرسانی در برف و کولاک و سیلاب به ۳۰۶ خانواده و مساعدت غذایی و تحویل اقلام زیستی به ۱۷۴خانواده طی پارسال از سوی این نهاد انجام گرفت، افزود: ۱۷ نیروی عملیاتی داوطلب به صورت شرکتی در پایگاه‌های امداد و نجات درح و سربیشه جذب و ساماندهی شدند.

ثانی از پرداخت ۲۶۵ کمک‌هزینه دارو و درمان به بیماران نیازمند شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان کمک هزینه اعتباری بالغ بر به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

رئیس جمعیت هلال احمر سربیشه برپایی ۳۰ ایستگاه سلامت در مناسبت‌های مختلف، اجرای ۶ مرحله طرح حمایت ماندگار اهدای خون و اهدای ۲۰۰ واحد خون و توزیع ۹۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از اهم اقدامات انجام شده حوزه واحد داوطلبان این نهاد در پارسال عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که آموزش ۳۰۰ دانش‌آموز (۱۰ مدرسه طرح دادرس) در مدارس مقطع متوسطه اول شهرستان به صورت مستمر طی پارسال انجام شده است، ادامه داد: طرح خدمات مسافران نوروزی در ایام نوروز و اطلاع‌رسانی به ۶۰۲ نفر در رابطه با نقاط حادثه‌خیز، پیشگیری از ۳۵۹ حادثه، بهره‌مند شدن هزار و ۱۹۷ کودک از فضای دوستدار کودک، برخورداری ۸۵۹ نفر از خدمات کمک‌های اولیه در پست نوروزی انجام و این شهرستان رتبه برتر پست نوروزی را در استان از آن خود کرد.

ثانی تصریح کرد: ۴۳۰ داوطلب شهرستان پارسال در مجموعه هلال احمر شهرستان جذب شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر سربیشه به برگزاری ۵ دوره تخصصی با بهره‌مندی ۱۰۴ نفر، برگزاری ۱۹ دوره عمومی با بهره‌مندی ۵۱۵ نفر و برگزاری ۲۵ پنجشنبه امدادی به عنوان اقدامات حوزه آموزش این نهاد در پارسال اشاره کرد.

برچسب ها: کمک هزینه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار