بازدید مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان بوموسی

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، امروز از شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابوموسی بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر قاسمی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن بررسی میدانی از اسکله اداره بنادر و دریانوردی شهرستان، در خصوص جانمایی و امکان‌سنجی و بررسی امکانات استقرار آمبولانس اورژانس دریایی بوموسی بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین، وی از آمبولانس دریایی ناجی SAR اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بازدید و با مهندس احتشام، فرماندار شهرستان بوموسی دیدار و ملاقات کرد.

در این دیدار، در خصوص مسائل و مشکلات حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و دریایی در شهرستان بوموسی بحث و گفتگو شد و راهکارهایی برای ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مردم این منطقه ارائه گردید.

دکتر قاسمی در این دیدار بر اهمیت آمبولانس‌های دریایی در نجات جان افراد در سوانح و حوادث دریایی تاکید کرد و گفت: "با توجه به موقعیت جزیره‌ای بوموسی، استقرار آمبولانس دریایی در این شهرستان ضروری است."

وی همچنین از همکاری و حمایت‌های فرمانداری شهرستان بوموسی در زمینه توسعه خدمات اورژانس قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان بوموسی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر قاسمی در این شهرستان، گفت: آمادگی داریم برای توسعه خدمات اورژانس دریایی در جزیره بوموسی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را انجام دهیم.

امید است با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، شاهد ارتقای خدمات اورژانس دریایی در جزیره ابوموسی باشیم.

در این بازدید فاطمه دلسوز، معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و مهندس دادرس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوموسی، دکتر قاسمی را همراهی می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.