نکونام: همه در اختیار تیم رقیب هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار با فولاد گفت: همه کاری می‌کنند که ما نتیجه نگیریم.

جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار که در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد گفت: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. انرژی و نیرویی که گذاشتند به تیم ما خیلی کمک کرد و خدا را شکر شرمنده شان نشدیم و سه امتیاز را با عشق تقدیم شان می‌کنیم.

وی ادامه داد:، چون می‌دانستیم که فولاد برای گرفتن امتیاز به مصاف ما آمده است با برنامه وارد زمین شدیم. آنها می‌خواستند سرعت بازی را بگیرند و به همین خاطر ما تلاش کردیم آنها به خواسته شان نرسند. در نیمه اول ریتم بازی چیزی که من می‌خواستم نبود، اما در نیمه دوم بهتر شد و به طور کامل در زمین حریف بودیم و به گل رسیدیم. اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتر حریف را شکست دهیم.

جواد نکونام ادامه داد: با این که در ضد حمله موقعیت داشتیم، اما در دقایق پایانی تحت فشار حریف قرار گرفتیم، اما با تمرکز توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: هر طور فکر کنید دارند برای تیم ما حاشیه درست می‌کنند که نتیجه نگیریم. تیم ما تا همینجا هم فوق العاده کار کرده است. همه کس همه کار می‌کنند که ما نتیجه نگیریم. برای استقلال می‌خواهند نمک و شکر را از هم جدا کنند و مو را از ماست می‌کشند، اما بازی تیم رقیب با هوادار برگزار می‌شود. برای تیم رقیب هر کاری می‌خواهند می‌کنند.

جواد نکونام در مورد قضاوت موعود بنیادی فر گفت: ایشان از داوران بین المللی فوتبال ایران هستند و وقتی یک داور خوب قضاوت می‌کند دیگر نمی‌شود در موردش صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شروع تمدید قرارداد‌ها بازیکنان گفت: منتظر هستیم تا کار‌های جابجایی پول انجام شود و زمانی که می‌روند برای تسویه حساب قراردادشان را هم تمدید کنند. من تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هم می‌خواهم. مگر این که بازیکنی بخواهد خودش جدا شود وگرنه من همه بازیکنان را می‌خواهم.

جواد نکونام در مورد رقابت نزدیک استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد در پایان فصل قهرمان شود. از این که آقای گل محمدی و اوسمار کاری کردند که پرسپولیس و استقلال با هم رقابت کنند برای خود من هم خوب است چرا که تجربه کسب می‌کنم. این بیانیه دادن و صحبت کردن‌ها دردی را از فوتبال دوا نمی‌کند.

وی در مورد بازی ندادن به سهرابیان و مرادمند گفت: می‌توانستم به هر دوی این بازیکنان بازی بدهم، اما ریسک نکردم چرا که سلامتی بازیکنان برایم از همه چیز مهمتر است. هر دو با تیم تمرین می‌کنند و برای بازی می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
قرص ضد توهم بخورید دیگر به دیگران شک نکنید دلتون صاف میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجب ایینم این حرف هارو برای روز باختش می زنه وقتی باخت میگه دیدید گفتم همه علیه ما هستند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیانه رو جواد نکونام میده ورژن جدید ساپینتو شده با اون حرکاتش
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۰۸:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تو غلط کردی که همچه نظری دادی درباره عشقپولیس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کور شو چشمی که نتونه رقیبش ببینه، خجالت آوره توپی که کورنل نشده کورنل اعلام میکنن بعد میگن برای رقیب ما سوت میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
اوج وقاحت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رضایت آدم بی منطق و کودک صفتی از بنیادی فر انهم با این ادبیات،خود گویای همه چیز است! امیدواریم کمیته داوران سوتهای تاثیرگذار داوری این بازی را به حساب اشتباه داوری نگذارد و بیشتراز این خود را مضحکه این آدمهای لمپن و هوچی نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
چ میگی فازت چیه اخه؟؟؟ بازی با هوادار ایرادش چی بود بگو بدونیم خوبه ک. بدون تماشاگر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
میبری از حریف حرف میزنی نمیبری از. حریف حرف میزنی یعنی چ با هوادار مگ چیشده چ صحنه مشکوکی بود ک بنفع ما. گرفتن جوتد حاشیه ای قباحت داره دم از بازی کردن وافتخار تو اروپا هم میکنی واقعا قباحت داره
آخرین اخبار