دوره آموزشی سامانه جامع تجارت در یزد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، از برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع تجارت با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در استان خبر داد.

محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع تجارت، آشنایی واحد‌های تولیدی و صنفی با دریافت شناسه کالای الکترونیک و موجودی‌های ورودی و خروجی کالا از انبار می‌باشد.

وی افزود: سامانه جامع تجارت ایران یک پلتفرم بزرگ برای انجام معاملات تجاری و ارتباطات تجاری الکترونیکی است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است.

صادقیان ادامه داد: این سامانه به کسب و کار‌ها و تاجران ایرانی این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت و با استفاده از امضای الکترونیکی، معاملات تجاری خود را انجام و ازخدمات مانند ثبت سفارش‌ها، پرداخت‌های الکترونیکی و ارتباطات تجاری بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در این سامانه شرکت‌ها با داشتن یک حساب کاربری قادر خواهند بود کلیه معاملات خود را به صورت قابل توجهی مدیریت نمایند همچنین در این دوره به صاحبان کسب و کار چگونگی استفاده از امضای الکترونیکی آموزش داده شدکه با استفاده از آن می‌توانند از امنیت در انجام معاملات تجاری الکترونیکی، اطمینان حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.