حضور انتشارات خادم الرضا(ع)قم در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات «خادم الرضا» از ناشران دینی استان قم با ۱۹۰ عنوان جلد کتاب مذهبی، سیاسی و اجتماعی در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر است.

 محمد جواد حیدرزاده، مدیر انتشارات خادم الرضا قم امروز در گفتگو با خبرنگاران از حضور انتشارات «خادم الرضا» با ۱۹۰ عنوان کتاب در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: ۲۵ عنوان کتاب چاپ اولی از این انتشارات در این نمایشگاه ارائه شده و از طریق سایت https://book.icfi.ir در دسترس مخاطبان است.

وی از عرضه جدیدترین آثار دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی توسط انتشارات خادم الرضا در نمایشگاه خبر داد و گفت: «فلسفه حکمرانی خدا»، «رمز جان و راز جهان»، «پیدایش عشق»، «ناز و نیاز در نماز»، «چهل جلوه از ولایت در عاشورا»، «شرح وصیت‌نامه و ویژگی‌های مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی» و «شرحه شرحه بر شرح فصّ حکمهٍ عصمتیّه فی کلمهٍ فاطمیّه (اثر آیه الله علامه حسن زاده آملی)» از جمله آثار چاپ اول این انتشارات هستند که به قلم استاد منصوری لاریجانی به نگارش درآمده‌اند. 

مدیر انتشارات خادم الرضا افزود: «پلیس تراز»، «طوفان طلاق»، «آن سوی باورها» و «الفصحی» از دیگر آثار چاپ اول این انتشارات در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران است. 
حیدرزاده با بیان اینکه بیشتر آثار انتشارات خادم الرضا با موضوعات مذهبی، انقلابی و اجتماعی به مخاطبان عرضه شده است، تصریح کرد: بخش مهمی از آثار این انتشارات با موضوع سبک زندگی و تحکیم خانواده منتشر شده که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی به پرفروش‌ترین آثار این انتشارات دینی اشاره کرد و افزود: چهار عنوان کتاب «۱۱۰ سوال از استاد مرتضی مطهری» اثر مجید باقری، «گلبرگ زندگی» و دو جلد کتاب «نسیم مهر» اثر استاد حسین دهنوی تاکنون بیش از ۹۰ بار چاپ شده‌اند.
حیدرزاده همچنین به فعالیت سایت انتشارات خادم الرضا اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار این انتشارات را از طریق سایت https://khademolreza.com با ۲۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

 خاطرنشان می‌شود سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه https://book.icfi.ir/ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.