پلمب یک درمانگاه غیرمجاز در ماسال

یک درمانگاه غیرمجاز و بدون پروانه طبابت در شهرستان ماسال پلمب شد.

دکتر زهره تیموری، سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: طی بازدید نظارتی کارشناسان نظارت بر درمان این دانشگاه، یک درمانگاه غیرمجاز بدون پروانه طبابت در شهرستان ماسال شناسایی و پلمب شد.

او افزود: از فعالیت این درمانگاه به دلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و فعالیت پزشک بدون پروانه طبابت و فروش و ایجاد داروخانه غیرقانونی و عرضه دارو خارج از شبکه جلوگیری شده است.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به افراد بدون صلاحیت ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی هشدار داد و تصریح کرد: پرونده این درمانگاه جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گفته دکتر تیموری، هرگونه مداخله و اقدام پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع است و این گونه خدمات باید در مراکز معتبر و زیرنظر متخصص مربوطه انجام شود.

او همچنین گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.