کمک ۴ میلیاردی تومانی خیرین مدرسه ساز در سال ۱۴۰۲

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از کمک ۴ میلیاردی تومانی خیرین مدرسه ساز در سال ۱۴۰۲خبر داد.

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست خبری ظهر امروز ضمن تبریک دهه کرامت گفت: کمک خیرین مدرسه‌ساز به بیش از ۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: توجه به مردم و مشارکت مردم برای حل مشکلات رویکرد دولت سیزدهم بوده است. از گذشته کمک مردم بوده، اما در دولت جدید ساخت مدرسه مردمی افزایش داشته است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز در استان‌ها بیش از۴۰۰ شعبه دارد؛ افزود: ما امیدواریم کمک خیرین در امر مدرسه‌سازی به ۲۰ میلیارد تومان برسد چرا که محیط مناسب در ارتقا یادگیری دانش آموزان و یاددهی معلمان بسیار مهم است. 

وی با بیان این که سرانه تجهیزات و نوسازی کشور در گذشته ۵/۲۸ است که باید به ۶/۱ برسد تصریح کرد: ۶۵ درصد مدارس در روستا‌ها و مناطق محروم ساخته شده همچنین ۱۹۲ هنرستان در دولت سیزدهم به مردم تحویل داده شده. 

خان‌محمدی ادامه داد: تجهیزات هنرستان ۱۰۰۰ میلیاردی تومان برای نخستین بار به استان‌ها اختصاص داده شده که بخشی از آن توزیع شده است.

,وی اضافه کرد: ما در تلاشیم که امر مدرسازی را افزایش دهیم.۱۴۷۰ مدرسه مشارکتی و ۳۴۴ مردمی ساخته شده است. 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورهمچنین گفت: سازمان نوسازی مدارس برای ساخت مدرسه به مبلغی حدود ۱۶۸ میلیارد تومان نیازمندیم تا به سطح استاندارد سازی برسیم. سازمان نوسازی مدارس دربرنامه بهسازی و شاداب مدارس ۷۰ هزار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.