خانواده‌های نظامیان آمریکایی خواستار توقف حمله به رفح هستند

خانواده‌های نظامیان آمریکایی در خاورمیانه از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند که حمله اسرائیل به رفح را متوقف کند، زیرا خطرات را در منطقه افزایش می‌دهد.

سارا استرایدر، مدیر اجرایی ابتکار «خانواده‌های امن» که شامل خانواده‌های نظامیام آمریکایی می‌شود، نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا فرستاد و در آن نگرانی خانواده‌های نظامیان در منطقه جنگی در خاورمیانه را ابراز کرد.

براساس گزارش المیادین، او از بادین خواست که حمله اسرائیل به رفح را به دلیل خطراتی که ممکن است نظامیان آمریکایی را در منطقه در معرض آن قرار بگیرند، متوقف کند. استرایدر در نامه‌ای که توسط وب سایت Responsible Statecraft منتشر شده است، از بایدن خواسته است به مواضع خود که در آن تأیید می‌کند که حمله به رفح خط قرمز است پایبند باشد و حمله فعلی رژیم صهیونیستی در آنجا را متوقف کند.   

او افزود: پاسخ نظامی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، منجر به کشته شدن (شهادت) بیش از ۳۵۰۰۰ فلسطینی و دومینوی خشونت در سراسر منطقه شد. او از خط قرمز عبور می‌کند.

استرایدر، خطاب به بایدن ادامه داد: ارتش آمریکا ممکن است در داخل غزه حضور نداشته باشد، اما امنیت و رفاه نیرو‌های نظامی ما همچنان تحت تأثیر مستقیم آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، قرار دارد. تقریبا مسلم است که حملات اسرائیل به رفح تنش در منطقه را برانگیخته و خطرات را برای نیرو‌های آمریکایی در آنجا افزایش خواهد داد. هزینه‌های پنهان جنگ دائمی است و تأثیرات آن از اعضای خدمت به تمام خانواده‌هایشان سرایت می‌کند.

آژانس خبری بلومبرگ اعلام کرد که حدود ۴۶ هزار سرباز آمریکایی در ۱۱ کشور در سراسر غرب آسیا و اروپای شرقی با تمام تجهیزات و پشتیبانی همراه مستقر هستند. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا و اسرائیل در نسل کشی مردم غزه با هم تقسیم کار انجام داده اند
آخرین اخبار