در نشست خبری مطرح شد؛

مأموریت‌های رادیو گفتگو با رویکرد مطالبه گری و پرسشگری

کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رایو گفتگو گفت: شبکه در این ۱۸ سال تلاش کرد در حوزه علم و فناوری رویکرد مطالبه گری و پرسشگری داشته باشد.

 مدیران و برنامه سازان رادیو گفتگو امروز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ  دادند.

رضا کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه؛ سید محمد معافی مدنی مدیر گروه تاریخ و فرهنگ؛ سید وحید موسوی مدیر گروه اجتماعی و سیاسی؛ سیما غفاری مقدسی مدیر گروه دانش و اقتصاد؛ سیده فاطمه علیقلی شعار تهیه کننده؛ بهزاد محمودزاده تهیه کننده؛ علی مسعودی کارشناس مجری و امین خرمی‌کارشناس مجری در ادامه در نشست خبری حضور پیدا کردند.

رضا کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفتگو درباره مأموریت‌های این شبکه گفت:  شبکه رادیویی گفتگو از  سال ۱۳۸۵  بر مبنای آگاهی بخشی، سواد رسانه‌ای در حوزه مسائل سیاسی تلاش کرده منبر و متکلم نباشد، و همواره بسترساز  حضور دیدگاه‌های مثبت و منفی سیاسیون باشد.  

وی افزود: شبکه در این ۱۸ سال تلاش کرده در حوزه علم و فناوری  رویکرد مطالبه گری و پرسشگری داشته و در مقایسه با سایر شبکه‌های رادیویی در حوزه‌های فکر، اندیشه و فلسفه توانسته میهمانان تأثیرگذاری دعوت کند. تلاش برنامه سازان شبکه آن است تا در برنامه سازی محتوای مناسب تولید و به دیگر رسانه‌ها بازنشر کند،  در مبحث چند صدایی این شبکه مجوز دارد تا از طیف‌های مختلف و از تمام ظرفیت‌های نظام با ظرفیت و دیدگاه‌های محتلف در برنامه هایی، چون «نوسان» بهره‌مند شود.

وی خاطرنشان کرد: رادیو گفتگو  در موضوع تئاتر زیر زمینی در برنامه‌ای با عنوان «سینما زاویه» جزو معدود شبکه‌هایی است که ورود جدی به فرهنگ و هنر دارد و تلاش برنامه سازان این شبکه همواره بر این پایه استوار بوده تا از هیچ موضوعی مغفول نماند و همپا با رادیو نمایش توانسته در حوزه نمایش، موسیقی و ... تخصصی تولید محتوا کند.

وی ادامه داد: این شبکه در حوزه ورزش نیز در هفته یک برنامه تخصصی در حوزه آسیب شناسی ورزش روی آنتن دارد، همه روز پیوسته چهار ساعت برنامه سیاسی تهیه و پخش می‌کند، این شبکه در انتخاب کارشناس‌ها ورود جدی دارد و از  ۵۰ کارشناس مختلف در برنامه‌های خود در طول روز بهره می‌برد، شبکه رادیویی گفتگو تمام دستگاه‌های مجری کشور را  ملزم می‌کند در برنامه حضور یافته و پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد:  سه ضلع بخش دولتی، خصوصی و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور ارتباط موثری با تحلیلگران و کارشناسان شبکه دارند، از زمان شکل گیری تا امروز در مسیریم، در دوران تحولی کارگاه‌های ۱۲ گانه تحولی رادیو گفتگو شاهدی بر ادعای ما در نوگرایی  تولیدات محتوایی این شبکه است، شبکه رادیویی گفتگو از جمله شبکه‌های رادیویی بوده که کارش تنها ارایه گزارش کمی نبوده و به طور مداوم با ۹۰ اندیشکده کشور در ارتباط است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار