سرعت وزش باد در همدان به ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در همدان و گل تپه با ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

روح الله زاهدی افزود: وزش باد شدید لحظه‌ای امروز و فردا در استان پیش بینی می‌شود و امروز وزش باد با بارش باران همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد افزایش نسبی دما در استان بودیم و دمای همدان بین ۱۵ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

زاهدی بیان کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در رزن با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دما در فامنین و نهاوند با ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات آب و هوایی گفت: دمای استان از امروز به بعد بین پنج تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و به دمای معمول می‌رسد.

زاهدی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد بارش‌هایی در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین آن در گل تپه و قهورد کبودرآهنگ با سه میلیمتر و در همدان بارش‌هایی کمتر از یک میلمتر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: امروز و امشب نیز طی ساعاتی از روز شاهد رعد و برق و رگبار باران خواهیم بود که شرایط برای این وضعیت در نیمه غربی و شمال استان مهیاتر است.

زاهدی افزود: از فردا سه شنبه انتظار باد شدید لحظه‌ای برای استان پیش بینی می‌شود و اواخر هفته آسمان استان آرامتر خواهد بود.

 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.