معاون شهردار تهران مطرح کرد؛

افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح فاز اول آزادراه شهید شوشتری تا پایان سال خبر داد.

صبح امروز معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه رئیس کمیته عمران شورای شهر و جمعی از خبرنگاران از روند پروژه آزادراه شهید شوشتری بازدید کردند.

هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از آزادراه شهید شوشتری در مورد آخرین وضعیت از این پروژه با بیان اینکه طی انجام این پروژه به تناسب ظرفیت انجام کار، پیمانکار توان خود را افزایش داد؛ بگونه‌ای که تعداد ماشین آلات سه برابر شد، گفت: سعی داریم طبق وعده‌ای که به شهروندان دادیم پروژه را در فاز اول و تا پایان سال‌جاری تقدیم شهروندان کنیم.

وی با بیان اینکه معارضین گوناگونی در پیش داریم و امیدواریم با حل آن اتصال فاز اول به بزرگراه بسیج را حل کنیم، اظهار کرد: تا شهریور ماه بخش زیادی از فاز اول را آسفالت می‌کنیم و باقی مانده تا دی ماه آسفالت خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اینکه در دو تقاطع هجرت و محلاتی این پروژه به بزرگراه بسیج متصل می‌شود، افزود: امیدواریم که با تغییر طرح، شرایط اجرا را برای سازمان مهندسی فراهم کنیم. پیش بینی این است که تا یک سال آینده پروژه را در همین مدیریت شهری به افتتاح برسانیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به تعدد معارضین در این پروژه با بیان اینکه در بخش تعریض ابتدای مسیر و تأسیسات زیر سطحی زیرگذر نظامی زیرگذر کلهر و اقتضائات محلی در حال حل است، گفت: امیدواریم با همکاری و حمایت شورا پروژه را در همین دوره تحویل بدهیم.

همچنین در ادامه مهدی صداقتی مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تقریبا از حدود سه ماه پیش عملیات اجرایی پروژه با جدیت از سر گرفته شد، گفت: چراکه ما یک سال منتظر فصل مناسب جا به جایی اشجار ماندیم و از دی و بهمن سال گذشته فضای اجرایی کار شدت گرفت و در حال حاضر شاهد این هستیم که پروژه در تمامی جبهه‌ها فعال است و کار پروژه از ابتدای اسفند سال گذشته جلو افتاده است.

وی ادامه داد: این پروژه به جهت تعریف یکی از کلان پروژه‌های اولویت دار شهر تهران است که رینگ شرقی تهران محسوب می‌شود و دقت داشته باشید که اگر قطعه دوم افتتاح نشود عملا این قطعه مفقود است.

صداقتی با بیان اینکه ۹ کیلومتر در حال انجام است ولی در مورد ۷ کیلومتر باقی مانده در فاز دوم باید فکر جدی شود، گفت: اینکه موضوعات بالادستی هنوز به نتیجه نرسیده به نظر باید از سمت کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران کمکی به حل مشکل شود؛ در غیر این صورت اهداف کلانی که درباره موضوعات ترافیکی این ماجرا دنبال می‌شود مفقود می‌ماند. آمادگی این را داریم که فضا معطوف به فاز یک نباشد و با تکمیل رینگ شهری موضوعات ترافیکی شرق تهران را میسر کنیم.

برچسب ها: افتتاح ، شوشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار