سخنگوی وزارت امور خارجه:

حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه هستند

کنعانی با اشاره به گزارشی درباره شکنجه اسرای فلسطینی، حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی را دو روی یک سکه خواند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویر منتشر شده توسط سی. ان. ان درباره مرکز بازداشت سری صهیونیست‌ها در النقب اظهار کرد: نتایج تحقیقات انجام شده توسط سی. ان. ان نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست در یک مرکز بازداشت سرّی در النقب، اسرای فلسطینی را تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دهند.
‏⁧‫
شبکه خبری سی. ان. ان در گزارشی تصاویر و اطلاعاتی در دو بازداشتگاه در سرزمین‌های اشغالی منتشر کرده که در آن اسرای فلسطینی تحت شکنجه‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند.

کنعانی در این باره در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند، یکی در ⁧‫نقب‬⁩، یکی در ⁧‫گوانتانامو‬⁩ و ⁧‫ابوغریب‬⁩.

حقوق بشر آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک فکری هم به حال پیرمرد و پیرزنهایی بکنید که نه بیمه بودن نه چیزی داشتن و در سطح شهرها از فقر رها شدن در همه جای دنیا خانه هایی وجود دارد برای کسانی که از لحاظ مالی ندارند و سن آنها بالا هست. واقعا بعضی مسؤلین آخرتی بسیار دردناکی خواهند داشت بسیار بسیار دردناک!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند
۱۱:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار در سراسر جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار در سراسر جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
1947
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا و مزدورانشان در جنگ غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت همه کشورهای منطقه و جهان است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان به مردم و کشور خیانت کردند
۱۱:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان به مردم و کشور خیانت کردند
آخرین اخبار